Deze site maakt gebruik van cookies om uw bezoek op deze website te volgen. We slaan geen persoonlijke gegevens op. Meer informatie over ons cookiebeleid

Surf verder
Suzuki DF350A

DF350A

DF350A

Suzuki onthult meest innovatieve buitenboordmotor: de DF350A

Suzuki heeft de DF350A onthuld, het vlaggenschip onder de buitenboordmotoren. Deze krachtbron levert een topvermogen van maar liefst 350 pk en is voorzien van vele exclusieve features. Een kwalitatief hoogwaardig topproduct dat met zijn innovatieve technologieën de koers bepaalt voor een volgende generatie hightech buitenboordmotoren.

Bij de DF350A maakt Suzuki voor het eerst gebruik van het Suzuki Dual Prop System. Bij dit systeem is de buitenboordmotor uitgerust met twee tegengesteld draaiende schroeven, die samen voor een efficiënte stuwkracht zorgen en daarmee een betere acceleratie en een hogere richtingsstabiliteit genereren. Daarnaast heeft deze geheel nieuw ontwikkelde viertakt V6-motor een hogere compressieverhouding en diverse extra systemen, zoals het 'Direct Intake System', dat een superieure vermogensafgifte en een laag brandstofverbruik garandeert.

Geheel nieuw ontwikkelde motor


  • Compacte, 4390 cc viertakt V6-motor. Suzuki past voor het eerst een hogere compressieverhouding van 12:1 toe op haar buitenboordmotoren. Dit verbetert het rendement van de verbranding en zorgt zo voor een maximaal vermogen van 350 pk, de hoogste vermogensafgifte in Suzuki's buitenboord-motorenrange.

  • Suzuki's unieke Direct Intake System leidt de buitenlucht op de meest effectieve manier naar de motor voor een optimale cilindervulling, terwijl het 'Suzuki Dual Louver System' spatwater effectief uit de inlaatlucht verwijdert.

  • Dubbele benzine-injectoren per cilinder en een optimale vorm van de verbrandingskamer zorgen voor een uiterst efficiënte verbranding en superieure vermogensafgifte.



Suzuki Dual Prop System
Suzuki past op de DF350A voor het eerst het Suzuki Dual Prop System toe. Hierbij wordt het motorvermogen dankzij twee tegengesteld roterende schroeven nog efficiënter in voorwaartse stuwkracht omgezet. De smallere transmissie vermindert bovendien de stromingsweerstand onder water, hetgeen tot betere praktijkprestaties en voor een hogere richtingsstabiliteit zorgt.

Innovatieve vormgeving
Een sportieve, agressieve en innovatieve vormgeving. Een kwalitatief hoogwaardig design dat haar status van vlaggenschip in de Suzuki-range van de volgende generatie buitenboordmotoren onderstreept.

Engine
Staartlengte (mm) X : 635, XX : 762
Startsysteem Elektrisch
Gewicht (kg) X : 330, XX : 339
Motortype V6 55° DOHC 24 Kleppen
Brandstoftoevoer EFI
Aantal cylinders V6 (55º)
Cylinderinhoud (cm3) 4.390
Boring x slag (mm) 98 x 97
Maximaal vermogen (kw) 257,4
Toerental (rpm) 5700 - 6300
Besturing Elektronische Afstandsbediening
Capaciteit motorolie (L) 8
Ontsteking Volledig getransistoriseerd
Alternator (volt/amp) 12V 54A
Bevestiging Silent blocks
Trim Hydraulische Trim & tilt
Verhouding koppeling 2.29:1
Koppeling V-N-A
Uitlaat Door schoef
Selectie schroef FRONT & REAR: 3x15 1/2 x 19.5-31.5
Features
Variabele kleppen timing Standaard
Multi stage inductiesysteem Standaard
Offset aandrijfas Standaard
Directe inspuiting Standaard
Lean Burn Standaard
Vereenvoudigd startsysteem Standaard
Maximum toerental Standaard
Waarschuwing laag oliepeil Standaard
Automatische afstelling ditributieketting Standaard
Spoelinstallatie Standaard
Elektronische afstandsbediening Standaard
Suzuki troll mode system Optioneel
Tilt limit system Standaard
Dubbele waterinlaat Standaard
Anti corrosie Standaard
Selective rotation Standaard